باغیشلا سن وحید شکرزاده + bağışla sən Vəhid Şükürzadə


دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

 

سن نه بیلیرسن من نه چکیرم

 

Bağışla sən

Xəta yapdım ürək indi pəşimandı bağışla sən

Bu pis işdən mənim gözlərdə gıryandı bağışla sən

Neçə gündür yuxum yoxdur çörək getmir boğazımdan

Pəşımanam halımda çox pərışandır bağışla sən

Özün yaxşı bilirsən kı səni mən çox sevirəm yar

Gunahkaram gunahıma könül yandı bağışla sən

Məni əfv eyləməsən yar əgər rızvandada olsam

Xüdavəndin beheştidə bil ki zındandı bağışla sən

Mənim canım səni sevdim sənə candan ürək verdim

Daha sənsiz mənim dunyamda vırandı bağışla sən

Bu hıcrandan bir od düşdü alışdırdı vucudumu

Mənim artıq mucazatım bu hıcrandı bağışla sən

Şaır : Vəhid Şükürzadə

باغیشلا سن

باغیشلا سن

خطا یاپدیم اورک ایندی پشیمان دی باغیشلا سن

بو پیس ایشدن منیم گؤزلر ده گیریان دی باغیشلا سن

نئچه گوندی یوخوم یوخدی چؤرک گئتمیر بوغازیمدان

پشیمانام حالیم دا چوخ پریشان دی باغیشلا سن

اؤزون یاخچی بیلیرسن کی سنی من چوخ سئویرم یار

گوناهکارام گوناهیما کونول یاندی باغیشلا سن

منی عفو ائیله مه سن یار اگر ریضوان دادا اولسام

خداوندین بهشتی بیل کی زیندان دی باغیشلا سن

منیم جانیم سنی سئودیم سنه جاندان ئورک وئردیم

داحا سنسیز منیم دونیام دا ویران دی باغیشلا سن

بو هیجران دان بیر اُود دوشدو آلیشدیردی وجودومو

منیم آرتیق موجازاتیم بو هیجران دی باغیشلا سن

شاعیر : وحید شکرزاده

Bir cavab yazın

