کوسموشم وحید شکرزاده + küsmüşəm Vəhid Şükürzadə


 

دوزلو اوغلان وبلاگلارینین یاخشی اولماقی اوچون آتیل باتیل فروشگاهین دان آلیش وئریش ائدین

 

سنی سئومیرم

 

Küsmüşəm

Küsmüşəm birdə barışmam daha yalvarma mənə

Təkliğin layiqisən ged bala yalvarma mənə

Neçə il nazını çəkdim vəli sən zülm elədin

Indi də ey daş ürək dön daşa yalvarma mənə

Mənim ağlar gözümə rəhm eləyib hən demədin

Indi gər göz yaşın axsa çaya yalvarma mənə

Yalvarırdım səni mən , sən çevirirdin üzünü

Indidə keçmişi sən sal yada yalvarma mənə

Sən özün daşlamısan bağda gülün bülbülünü

gələ bilməz yenə bülbül bağa yalvarma mənə

Dedim gəl bahəm olaq sadə dutub xoş yaşayaq

Sevmədin pəs daha ged tək yaşa yalvarma mənə

Şair : Vəhid Şükürzadə

کوسموشم

کوسموشم بیرده باریشمام داحا یالوارما منه

تکلیغین لاییقی سن گئد بالا یالوارما منه

نئچه ایل نازینی چکدیم ولی سن ظولم ائله دین

ایندی ده ای داش اورک دؤن داشا یالوارما منه

منیم آغلار گؤزومه رحم ائله ییب هن دئمه دین

ایندی گر گؤز یاشین آخسا چایا یالوارما منه

یالواریردیم سنی من ، سن چؤیریردین اوزونو

ایندی ده کئچمیشی سن سال یادا یالوارما منه

سن اُوزون داشلامیسان باغدا گولون بولبولونو

گله بیلمز یئنه بولبول باغا یالوارما منه

دئدیم گل با هم اولاق ساده دوتوب خوش یاشایاق

سئومه دین پس داحا گئد تک یاشا یالوارما منه

شاعیر : وحید شکرزاده

Bir cavab yazın

