بازی تراختور پرسپولیس + آخرین اخبار و تصاویر از استادیوم یادگار امام تبریز


.

تصاویر بازی تراختور پرسپولیس + عکس های هواداران تراکتورسازی در مقابل پیروزی

پایان بازی با نتیجه 1 بر 1 مساوی

دقیقه 70 نتیجه 1 بر 1
دقیقه 56 نتیجه 1 بر 1
پایان نیمه اول با نتیجه 1 بر صفر به سود تراختور
دقیقه 37 گل برای تراختور
تراختور 1 پیروزی 0 گل توسط فرهاد خیرخواه
دقیقه 20 نتیجه صفر بر صفر
تراختور داره با هواداری تماشاگران خودش بهتر بازی می کنه ان شاللاه که این بازی رو می بریم .
شعار جالب تماشاگران:محبوب افغانستان=پرسپوليس پرسپوليس

شعار جالب تماشاگران:محبوب افغانستان=پرسپوليس پرسپوليس ,و محبوب آذربایجان ترختورتراختور جو جالبی رو در استادیوم ایجاد کرده
بیش از 130 هزار نفر در داخل و خارج از استادیوم هوادار تراختور آذربایجان
نمايندگان گالاتاسراي تركيه وارد ورزشگاه شدند
ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراكتور‌سازي به همراه نماينده گالاتاسراي تركيه وارد ورزشگاه شده و به شدت مورد تشويق هواداران تيم تراكتور‌سازي قرار گرفت.
تركيب پرسپوليس مقابل تراكتور””كريم باقري شايد درنيمه دوم
ـ تركيب تيم فوتبال پرسپوليس براي بازي مقابل تراكتورسازي دقايقي پيش مشخص شد و براساس تصميم علي دايي كريم باقري از روي نيمكت بازي را تماشا خواهد كرد. به گزارش سايت گل جلسه فني علي دايي با بازيكنان پرسپوليس دقايقي پيش به پايان رسيد و تركيب تيم فوتبال پرسپوليس مشخص شد. بر اين اساس عليرضا حقيقي دروازه‌بان تيم خواهد بود و در غياب شيث رضايي و نبي‌الله باقري‌ها قرار است سپهر حيدري و مجتبي شيري در قلب خط دفاعي به ميدان بروند، در سمت راست عليرضا محمد بازي مي‌كند و جلال اكبري بعد از مدت‌ها به جاي ابراهيم شكوري به ميدان خواهد رفت. در ميانه ميدان تياگو و حسين بادامكي به عنوان هافبك دفاعي بازي مي‌كنند و مهدي شيري بعد از مدت‌ها با عنوان هافبك نفوذي در تركيب اصلي قرار مي‌گيرد تا به جاي كريم باقري بازي كند. حوارملامحمد و هادي نوروزي نيز به عنوان گوش چپ و راست در تركيب اصلي قرار گرفتند و محسن خليلي تك مهاجم علي دايي در سيستم 1ـ3ـ2ـ4 خواهد بود. ظاهراً‌ كريم باقري كه تنها روز پنجشنبه پس از رفع مصدوميت پا به توپ شده بود و به علت عدم آمادگي و غيبت در تمرينات در تركيب اصلي قرار نگرفته است و احتمالا در نيمه دوم به ميدان خواهد رفت.
دو ساعت مانده به بازي بزرگ اثري از هواداران پرسپوليس نيست


T – F : به گزارش خبرنگار سايت ورزشگاه يادگار امام تبريز مملو از جمعيت شده و تپه هاي مجاور ورزشگاه نيز جاي سوزن انداختن نيست .اولين مسئله اي كه در بدو ورود به تبريز ديده مي شود تجمع نيروهاي پليس در اين شهر است. با توجه به حساسيت بازي و شور و حال علاقه مندان فوتبال در تبريز ماموران نيروي انتظامي براي حفظ نظم و جلوگيري از سواستفاده از اين شرايط با تعداد بيشتري در شهر حضور دارند. آنها از تجمع افراد در شهر براي جلوگيري از ترافيك ممانعت به عمل مي آورند.باتوجه به حضور گسترده هواداران تركتور از استانهاي همجوار و شهرهاي ديگر اثري از هواداران پرسپوليس در ورزشگاه ديده نميشود.
جاده هاي منتهي به ورزشگاه همچنان غرق در جمعيت شده و تخمين زده ميشود تا شروع بازي جمعيتي بالغ بر 200 هزار نفر از اين بازي ديدن كنند

در ساعت 13 استادیوم پر شده است بیش از 70 هزار نفر تا 4 ساعت مانده به شروع بازی

در حالی که دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران،ساعت 17 آغاز خواهد شد، گنجایش ورزشگاه یادگار امام،از هم اکنون تکمیل شده است.هواداران زیادی برای تماشای این دیدار حساس به ورزشگاه آمده اند و پرشدن این ورزشگاه، در حالی که هنوز حدود 4 ساعت دیگر تا آغاز این دیدار مهم باقی است، گویای همین نکته است.

هر چند که انتظار می رود که تپه های اطراف ورزشگاه یادگار امام نیز همچون دیدارهای قبلی تیم محبوب تراکتور، مملو از تماشاگر شود.

تا ساعت 11 در حدود 35 الی 40 هزار نفر اومدن با توجه به سیل عضیم جمعییت که الان تو اتوبان های منتهی به استادیوم هستش  پیش بینی میشه که رکورد بازی با فجر امروز شکسته بشه

هر چند که هنوز خیلی به بازی مونده ولی جمعییت خیلی زیادی تو سطح شهر و راه های منتهی به استادیوم تو ترافیک گیر کردن

پلاکاردهای ورزشگاه نشان از این داره که عاشقان و دلباختگان تراختور(تراکتور) از گوشه کنار آزربایجان خودشون رو به ورزشگاه رسوندن تا بازی رو از نزدیک ببینن(مثل بازی های گذشته)هواداران مرند آستارا سولدوز قوشاچای مراغه جلفا بناب اردبیل ارومیه و…با در دست داشتن پلاکاردهایی به ورزشگاه اومدن امروز شاهد حضور 50 نفر از قزوینی های عزیز که به عشق تراکتور این همه راه رو کبوندن و اومدن هم هستیم

حضور خانم ها در اطراف تپه هاي مجاور ورزشگاه يادگار تبريز

به نقل از خبرنگار سايت حاضردرورزشگاه حضور خانمها در تپه هاي مجاور ورزشگاه  كه كاملا ديد خوبي به استاديوم دارد جلوه بي نظيري در ورزشگاه ايجاد كرده كه اين حضور به دليل فراخوان گسترده هواداران تراكتوردر چند روز اخبر بود.عكسهاي اين حضور بانوان در ساعات بعدي روي سايت قرار خواهد گرفت.

منبع : سایت های هواداران تراختور آذربایجان

3 Cavab

  1. یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراختور بایراقی
    یاشاسین آذربایجان

  2. yashasin tiraxtor
    yel yatar tofan yatar yatmaz tiraxtor bayragi

  3. تورکون دیلی اولن دییل باشکا دیله چونن دییل

Bir şərh yazın