sevgi şiirleri – aşk şiirleri


AFFET SEVGİLİM
BELKİ SEVERSİN DİYE BEKLEDİM SENİ
YIKTIN ÜMİDİMİ KIRDIN KALBİMİ
SUÇ SAYIYORSAN SENİ SEVMEMİ
BEN BU SUÇU İŞLEDİM AFFET SEVGİLİM
TÜKETTİN VAR OLAN HAYALLERİMİ
ANLAMADIN SANA OLAN SONSUZ SEVGİMİ
UÇAN KUŞA BİLE SORMAK SUÇ İSE SENİ
BEN BU SUÇU İŞLEDİM AFFET SEVGİLİM
ANLAYAMIYORUM GÖZLERİNDEKİ DERİN NEFRETİ
SEVMENİN BUMU OLMALI BEDELİ
EĞER DELİCE SEVMEK SUÇ İSE SENİ
BEN BU SUÇU İŞLEDİM AFFET SEVGİLİM
KARŞILIK VERMEDİN BU SEVGİME
ACIMADIN GÖZÜMDEN AKAN SELİME
SUÇTUR DİYORSAN SENİ SEVMEME
BEN BU SUÇU İŞLEDİM AFFET SEVGİLİM

(*(*(*(*(*(*(*(*

YALANMIŞ
BEKLEDİM SENDE BELKİ SEVERSİN DİYE
BİRGÜN OLSUN ADINI UNUTMADIM BİLE
NEDİR GÜNAĞIM SORDUM KENDİME
GERÇEK SANDIĞIM BAKIŞLARIN YALANMIŞ
KARŞILIK VERMEDİN BU SONSUZ SEVGİME
ŞİMDİ BAKIP GÜLÜYORSUN PERİŞAN HALİME
BİR SUÇUM VARSA EĞER SÖYLE YÜZÜME
UĞRUNDA ÖLMEK İSTEDİĞİM O AŞKIN YALANMIŞ
NE KADAR SEVDİĞİMİ ANLATAMADIM SANA
KÜÇÜCÜK BİR UMUT VERMEDIN BANA
PİŞMAN DEĞİLİM SENİ TANIDIĞIMA
SENİN İÇİN KURDUĞUM HATELLER YALANMIŞ
BİR TATLI GÜLÜŞÜN DÜNYAYA BEDELDİR
SEVMEZSEN EĞER ELDEN NE GELİR
SEVENLERDE ELBET BİR GÜN SEVİLİR
KALBİMİ VERDİĞİM SEVGİLER YALANMIŞ
MAZİDE KALDI EN GÜZEL GÜNLERİM
BİR BİLSEN ŞİMDİ NELER ÇEKERİM
BİRTEK SENİ SEVDİM SENİ SEVECEĞİM
GÖZ YAŞI DÖKTÜĞÜM O SEVGİLİ YALANMIŞ
AKLIMI BAŞIMDAN ALIP GİTTİN BENDEN
NE YAPTIYSAM AYRILAMADIM SENDEN
YİNEDE USANMAM SENİ SEVMEKTEN
KALBİMİ BENDEN ALAN GÖZLERİN YALANMIŞ

(*(*(*(*(*(*(*(*

HARAMMIŞ
BU DÜNYADA DELİCE SEVMEK
BİRİSİ UĞRUNA ÖLÜMÜ DÜŞÜNMEK
ONUN İÇİN DELİ DİVANE OLMAK
HEPSİDE HARAMMIŞ
SEVGİYİ BİR GÜL GİBİ KOKLAMAK
AŞKIN O BİTMEYEN AİLESİNİ TATMAK
DELİCE SEVİPTE SEVİLMEMEK
MAALESEF HARAMMIŞ SEVGİLİM
SANKİ SENİN BENİ SEVMESİ HARAMMIŞ.

(*(*(*(*(*(*(*(*

GEÇİYOR YILLAR
GEÇİYOR YILLAR SENİN HAYALİNLE
BU SEVGİMİ NİÇİN ANLAMIYORSUN
GÜNLERİM DOLDU HEP DERTLERLE
NEDEN SENDE BENİM GİBİ SEVMİYORSUN
YAŞAMIM BİR HARAP OLDU
SEVGİNİN KARŞILIĞI BUMU OLMALIYDI
DERTSİZ BAŞIM DERTLERLE DOLDU
SONUMUZ BÖYLE AYRILMAKMI OLMALIYDI
SENDEN BAŞKA SEVEMİYORUM Kİ
ARTIK BUNU ANLASANA
AŞKI SENSİZ DÜŞÜNEMİYORUM Kİ
GÖZLERİME İYİCE BİR BAKSANA
YİNEDE SEVMEKTEN USANMAM SENİ
TERKETİP BENİ UNUTSAN BİLE
SANA BAĞLANDIM BÜTÜN SEVGİMİ
BİR ÖMÜR BOYU ÇİLE ÇEKTİRSEN BİLE

(*(*(*(*(*(*(*(*

SÖYLE SEVGİLİM
YILLARDIR BİR SIR GİBİ KALBİMDE SAKLADIM
SANA OLAN SEVGİME BAŞKASINI KATMADIM
SENİ SEVDİM SENİN İÇİN YAŞADIM
NEDİR BU ÇİLEM SÖYLE SEVGİLİM
BEKLİYORUM YILLARDIR BİR UMUT İLE
BELKİ SENDE BENİ BİRGÜN SEVERSİN DİYE
KARŞILIK VERMEDİN BU SONSUZ SEVGİME
BENİM SUÇUM NEDİR SÖYLE SEVGİLİM
HEP SEN VARSIN AKAN GÖZYAŞIMDA
DERTLE DOLDUM ŞU GENÇ YAŞIMDA
HİÇ BİR DERDİM YOKKEN BAŞIMDA
NEDİR BU IZDIRAP SÖYLE SEVGİLİM
BIRAKTIN YÜZÜSTÜ GİTTİN BENİ
ANLAMADIN SANA OLAN SONSUZ SEVGİMİ
KIRDIN DELİCE SEVEN MASUN KALBİMİ
BU NEFRETİN NEDİR SÖYLE SEVGİLİM
HERGÜN ADINI ANIP YANIP TUTUŞUYORUM
BİTMEYEN HAYALİNLE YAŞIYORUM
BELKİ BİR GÜN SEVERSİN DİYE BEKLİYORUM
NEDEN ÇEKTİRİYORSUN SÖYLE SEVGİLİM
SENİ BENİM KADAR HİÇKİMSE SEVEMEZ
YÜZÜM GÜLSEDE KALBİM GÜLEMEZ
NE ACILAR ÇEKTİM KİMSE BİLEMEZ
BENİM GÜNAHIM NE SÖYLE SEVGİLİM.

(*(*(*(*(*(*(*(*

GİDERKEN
GİDERKEN GÖZYAŞIN SÜZÜLMESİN YANAĞINA
BAKMA SAKIN DÖNÜPTE ARKANA
BİR TEBESSÜM DUDAKLARINDA
YÜREĞİNDE ACI İSSETME SAKIN
UNUTMASAK DA AYRILMAK ZORUNDAYIZ
TATLI BİR SÖZ SÖYLE YETER GİDERKEN
BİR DÜĞÜM OLUŞMASIN DUDAĞINDA
MUTLU OLMAK ZORUNDAYIZ SON AYRILDIĞIMIZDA
SADECE DOSTLUK KALMADI ARAMIZDA
SON DEFA İSMİMİ HATIRLA YETER

(*(*(*(*(*(*(*(*

BİR AŞK İÇİN
BİR AŞK İÇİN ÖLÜNÜRMÜ
BAK İŞTE BEN ÖLÜYORUM
SEVİLMEDEN SEVİLİRMİ
BAK İŞTE BEN SEVİYORUM
AĞLIYORUM SIZLIYORUM
VEFASIZ YAR GÖZLENİR Mİ
BAK İŞTE BEN GÖZLÜYORUM
ÖZLENMEDEN ÖZLENİRMİ
BAK İŞTE BEN ÖZLÜYORUM
YOLLARINI GÖZLÜYORUM
KARA SEVDA ÇEKİLİRMİ
BAK İŞTE BEN ÇEKİYORUM
AŞKA BOYUN BÜKÜLÜRMÜ
BAK İŞTE BEN BÜKÜYORUM

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

BENİM.
YAPRAĞI DÖKÜLEN GÜLLERİ SOLAN
VİRANE BAHÇENİN BÜLBÜLÜ BENİM
ACIYLA KEDERLE DERTLE YORULAN
KAHROLAN HAYATIN ŞAHİDİ BENİM
SEVGİNİN SEVDANIN TUTSAĞI OLAN
O GÖNÜL O YÜREK ÇARPAN KALP BENİM
HER AŞKIN SONUNDA GÖZ YAŞI BULAN
KADERİNE KÜSEN SEVGİLİ BENİM
ÜZERİ KÜLLENEN BİR ATEŞ GİBİ
İÇİP İÇİP YANIP TUTUŞAN BENİM
ÇÖLDE SUSUZ KALMIŞ BİR YOSUN GİBİ
ALLAHA EL AÇIP YALVARAN BENİM
SEVGİNİN SEVDANIN TUTSAĞI OLAN
O GÖNÜL O YÜREK ÇARPAN KALP BENİM
HER AŞKIN SONUNDA GÖZ YAŞI BULAN
TALİHİNE KÜSEN SEVGİLİ BENİM

(*(*(*(*(*(*(*(*

GARİPTİ DERSİN
SEVMİŞTİM SENİ DELİLER GİBİ
UNUTMAK MÜMKÜNMÜ ŞİMDİ SENİ
BELKİ BİR GÜN HATIRLARSAN İSMİMİ
O SEVEN BİRİYDİ DERSİN
MUTLULUĞU ARADIM SENİN GÖZLERİNDE
UMUTLA BEKLEDİM TATLI SÖZLERİNDE
BİRGÜN ACI DUYARSAN YÜREĞİNDE
O SEVGİNİN ESİRİYDİ DERSİN
ACIMI SEVGİ YAPTIM SENİN İLE
YETER ÇEKTİĞİM BU KADAR ÇİLE
UNUTMAYIP BENİ ANARSAN SENDE
O KADERİNİN KURBANI DERSİN
BEKLEDİM BELKİ SEVERSİN DİYE
KATLANDIM HER ACIYA DÖNERSİN DİYE
SAYGIN VARSA BU SONSUZ SEVGİME
O SEVGİNİN TUTSAĞI BİR GARİPTİ DERSİN

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

Bir cavab yazın

