aşk şiirleri – sevgi şiirleri


DEĞMEZKİ
GÖZLERİNE AĞLAMAYI UNUTTUR SEVGİLİM
YOKSA GÖZLERİNDE YAŞ KALMAYACAK
PINAR GİBİ ÇAĞLAMASIN GÖZLERİN
BENİM İÇİN AĞLAMAYA DEĞMEZKİ
MAZİYİ ANIPTA DEŞME BENİM YARAMI
ÇEKİYORUM ZATEN VİCDAN AZABI
SENİ MUTSUZ EDEN BEN İSEM SEVGİLİM
BENİM İÇİN AĞLAMAYA DEĞMEZKİ:

(*(*(*(*(*(*(*(*

SEVDİM AMA
YILLAR YILI ÇİLE ÇEKTİM
ÖMRÜMDE HİÇ GÜLEMEDİM
BİR VEFASIZ YAR YÜZÜNDEN
SEVDİM AMA SEVİLMEDİM
HERKES BANA GÜLDÜ GEÇTİ
ÇARESİZLİK BENİ SEÇTİ
KİMSESİZLER DİYARINDA
SEVDİM AMA SEVİLMEDİM
GÜN OLDU AĞLADIM GÜN OLDU GÜLDÜM
GÜN OLDU DERDİMİ BAĞRIMA GÖMDÜM
DÜŞÜNÜN BU AŞKA ÖMRÜMÜ VERDİM
SEVDİM AMA SEVİLMEDİM
SEVENE BU DÜNYA SANKİ BAHARDI
YANLIZLIK ZEHİRDİ AŞKTA BİR BALDI
HÜSRANLAR YOLUNDA ÜMİTLER VARDI
SEVDİM AMA SEVİLMEDİM.

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

HATIRLA SEVGİLİM
BİR AĞAÇ GÖRÜRSEN YAPRAĞI DÖKMÜŞ
BİR ÇİÇEK GÖRÜRSEN BOYNUNU BÜKMÜŞ
BİRİNE RASTLARSAN GENÇ YAŞTA ÇÖKMÜŞ
HATIRLA SEVGİLİM BENİ HATIRLA
BİR ŞARKI DUYARSAN SEVDADAN YANA
BİR ŞİİR OKURSAN GÖZYAŞI DOLU
VE HÜSRAN OLURSA HER AŞKIN SONU
HATIRLA SEVGİLİM BENİ HATIRLA
GÖZLERİN YOLLARA DALARSA BİRGÜN
KALBİN İÇİN İÇİN KANARSA BİRGÜN
VE MAZİ KAPINI ÇALARSA BİRGÜN
HATIRLA SEVGİLİM BENİ HATIRLA

(*(*(*(*(*(*(*(*

MÜMKÜN DEĞİL
ÇOK DENEDİM SENİ UNUTMAK İÇİN
KADEHLERCE İÇTİN AVUNMAK İÇİN
HER AKŞAM BAŞKA BİR ALEME DALDIM
SEVGİLİM SENİ UNUTMAK İÇİN
TUTSAK OLDUM SANA AYRILMAK ÇOK ZOR
SENSİN İÇİMDE ATEŞTEN BİR KOR
NASIL YAPAYIM BEN SENDEN UZAKTA
İNANKİ SEVGİLİM YERİN DOLMUYOR
MÜMKÜN DEĞİL SENİ UNUTMAK
MÜMKÜN DEĞİL SENİ İÇİMDEN ATMAK
SANA ÖYLESİNE ALIŞTIM Kİ
MÜMKÜN DEĞİL İNAN SENİ BİRDEN UNUTMAK

(*(*(*(*(*(*(*(*(*(*

GÖRMEK İSTERİM
HER AN HERGÜN SENİ GÖRMEK İSTERİM
SACINI GÖZÜNÜ SEVMEK İSTERİM
EĞERKİ KALBİMDE BAKASI VAR
AÇIKÇA SÖYLEDE BİLMEK İSTERİM
NEYAPAYIM SESSİZ OLMUYOR SENSİZ
DÜŞÜNDÜKÇE AKAR GÖZ YAŞIM SESSİZ
SENİ SEVİYORUM ÖLECEK KADAR
UĞRUNDA CANIM VERECEK KADAR.
SEVGİSİ GÖNLÜMDE KANAYAN YARA
SİTEM EDİP DURDUM GEÇEN YILLARA
BU SEVDA GİDEÇEK BENLE TOPRAĞA
O YARİN AKLIMDA GÖZLERİ KALDI
SEVGİSİ GÖNLÜMDE PASLI BİR ÇİVİ
ÇIKARIP ATTIMDA İZLERİ KALDI
KADEHİ KADEHE VURDUĞUM ANDA
O YARİN AKLIMDA GÖZLERİ KALDI
BİR GÜL OLMAK İSTERDİM
ÖYLE BİR GÜL Kİ;
DALIMDAN KOPTUĞUM AN
YALNIZ SENİN İÇİN KOPAYIM
VE YALNIZ SENİN AVUÇLARINDA SOLAYIM…

(*(*(*(*(*(*(*(*(*(*(*

SON DEFA
SON DEFA DÜŞÜNECEĞİM
SENİ BU AKŞAM
ADINI SON DEFA SÖYLEYECEĞİM
SON DEFA GÖZLERİM AĞLAYACAK
VE YÜREĞİMSON DEFA DAYANACAK
DUDAKLARIM SON DEFA
ARAYACAK DUDAKLARINI
SON DEFA DUYMAK İSTEYECEĞİM
SESİNİ
SON SİGARAM OLACAK
HAYALİN SON OLACAK BU AKŞAM
SANA AİT OLAN HER ŞEYİ
PARAM PARÇA EDECEĞİM BU AKŞAM
HİÇ BİR ESER KALMAYACAK
SENDEN BANA
SON DEFA KADEHİMDE SENİ İÇECEĞİM
SON DEFA SARHOŞ OLACAĞIM AŞKINLA
İLK DEFA VE SON DEFA
SON SEN OLACAKSIN.
SEVİYORMUŞ GİBİ GÖRÜNÜPTE
SEVMEYENLERE
SENSİZ YAŞAMAM DEYİPTE
TERKEDENLERE
LANET OLSUN.

(*(*(*(*(*(*(*(*(*(*

SEVİYORUM

Samimi duygularla sevdim
En mutlu anlarımıgeçirdimseninle

Veda sözçüklerini yüzüme söylediğinde
İstedim sevgimi haykırmak tüm sesimle
Yalvarırcasına sana dolu gözlerimle
Ok şamak sacını titreyen ellerimle
Resmine bakarken büyük özlemlerle
Unutma ne olur beni ömrünce
Mutluyum çünkü yaşadım ben seninle
LOVE YOU

(*(*(*(*(*(*(*(*

AŞK

SEVGİSİ GÖNLÜMDE KANAYAN YARA
SİTEM EDİP DURDUM GEÇEN YILLARA
BU SEVDA GİDEÇEK BENLE TOPRAĞA
O YARİN AKLIMDA GÖZLERİ KALDI
SEVGİSİ GÖNLÜMDE PASLI BİR ÇİVİ
ÇIKARIP ATTIMDA İZLERİ KALDI
KADEHİ KADEHE VURDUĞUM ANDA
O YARİN AKLIMDA GÖZLERİ KALDI

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

UNUTAMIYORUM
Zaman gece yarısı
Yine seni düşünüyorum
Islak gözlerimle camda
Belki gelir diyorum
Hani bir şarkımız varya
Onu söylüyorum
Ölesiye sevmiştim

(*(*(*(*(*(*(*

Bir cavab yazın

