aşk şiirleri-sevgi şiirleri


GÜL
BİR GÜL OLMAK İSTERDİM
ÖYLE BİR GÜL Kİ;
DALIMDAN KOPTUĞUM AN
YALNIZ SENİN İÇİN KOPAYIM
VE YALNIZ SENİN AVUÇLARINDA SOLAYIM..

(*(*(*(*(*(*(*

SEVME BENİ
AĞLATI KÜSTÜRECEKSEN
HEP BOYUN BÜKTÜRECEKSEN
GÖZ YAŞIMI DÖKTÜRECEKSEN
SEVME BENİ
KALBTEN SİLİP ATACAKSAN
DERDİME DERT KATACAKSAN
SEVME BENİ
HALİMİ BİLMEYECEKSEN
GİDİPTE DÖNMEYECEKSEN
YOLUMDA ÖLMEYECEKSEN
SEVME BENİ

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

ÖLÜRSEM
ÖLÜRSEM SANA DOYMADAN
BİR MEZAR KAZDIR AĞLAMADAN
İSTERDİM TABUTUMUN RENGİ KARA
ÖRNEK OLSUN SEVİPTE AYRILANLARA
BİR GÜN YOLUN DÜŞERSE MEZAR TAŞIMA
YAKLAŞMANI İSTEMEM
AĞLAMA MEZARIMIN BAŞINDA
İÇİNDE BİR ÖLÜ VAR TAM 17 YAŞINDA
GELEN GEÇEN BİR ŞEY SÖYLEYECEK
KİMİ VEREM,KİMİ KANSER DİYECEK
FAKAT BUNU BİR KİŞİ BİLECEK
İKİMİZİN SEVDASI
ÖLDÜRDÜ ONU DİYECEK.

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

NİŞAN YÜZÜĞÜ
DÜN RASTLADIM ESKİ SEVGİLİME
İSTEMEDEN TAKILDI GÖZLERİM ELLERİNE
ÇOKTAN BAĞLANMIŞ O BAŞKA BİRİNE
BİR BANA BAKIYORDU,BİR NİŞAN YÜZÜĞÜNE
KIRIK BİR KALP ONDAN BANA HEDİYE
İNANMIŞTI ONA DUYDUĞUM SEVGİYE
SORDUĞUM ZAMAN MUTLUMUSUN DİYE
BİR BANA BAKIYORDU,BİRDE NİŞAN YÜZÜĞÜNE
PİŞMANLIKTI DAMLA DAMLA GÖZLERİNDEN AKAN
MAZİNİN ÖZLEMİ VARDI TİTREK BAKIŞINDA
DÖNÜŞÜ YOKTU ARTIK ÇARESİZ TEK BAŞINA
BİR BANA BAKIYORDU,BİRDE NİŞAN YÜZÜĞÜNE

(*(*(*(*(*(*(*

SON BAHAR GÜNÜ
BİR SON BAHAR GÜNÜ
EZANLA DUYARSAN İSMİMİ
SAKIN ÜZÜLME, HATIRLAMAYA ÇALIŞMA
O GÜZEL GÜNLERİ
HAYATTAYKEN GELMEDİYSEN AKLINA
ÖLTÜKTEN SONRADA GELMEM AKLINA
HİÇ ATIRLAMAYA ÇALIŞMA
KİM BİLİR BELKİDE EZAN SESİYLE
DUYULUR SENİNDE İSMİN
ARTIK DÖNÜŞÜ YOK BİLKİ SENDE
ÖLMÜŞSÜN…

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

BİR TANEM,

UYKUDAN YÜZÜMDE MUTLU BİR GÜLÜMSEME İLE KALKIP BENİMLE UYANAN GÜNE SENİN ADINI VERİYORSAM,

EVİMİN BÜTÜN DUVARLARINADA SENİN YÜZÜNÜ GÖRÜP,BANA BAKTIĞINI HİSSEDİYORSAM,

YÜZLERCE KİŞİNİN ARASINDA BİLE KADEHİMİ SADECE SENİN ŞEREFİNE KALDIRIYARSAM,

BAŞIMI DÖNDÜREN ŞEYİN ASLINDA İÇKİ DEĞİL, SANA OLAN AŞKIM OLDUĞUNU BİLİYORSAM,

KİTAP OKURKEN SENİ DÜŞÜNMEKTEN KENDİMİ ALAMAYIP AYNI SATIRI DEFALARCA TEKRAR EDİYORSAM,

YÜZYILLARDIR SEVGİLİLERİN KULLANDIKLARI KLASİK SÖZCÜKLERİN BENİM DUYGULARIMI ANLATMAYA YETMEDİĞİNİ

DÜŞÜNÜYORSAM,

YİNE DE BUNLARI SÖYLEMEKTEN HİÇ AMA HİÇ BIKMIYORSAM,

KAHKAHANIN EN GÜZELİNİ SENİNLE ATACAĞIMI,

YEMEĞİN EN GÜZELİNİ SENİNLE YİYECEĞİMİ, İÇKİNİN EN KEYİFLİSİNİ SENİNLE İÇECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORSAM,

HAYATIMIN EN ANLAMLI ŞEYİ NE ?DİYE SORDUKLARINDA SENİN ADINI VERİYORSAM,

SEN BENİM İÇİN VAZGEÇİLMEZ !!!

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

SİLEMEZLER GÖNLÜMDEN
DİLİMİ BAĞLASALAR ANMASAM ADINI
GÖZÜMÜ BAHLASALAR GÖRMESEM YÜZÜNÜ
ELİMİ BAĞLASALAR TUTMASAM ELİNİ
SİLEMEZLER GÖNLÜMDEN NE AŞKINI NE SENİ
DÜNYAMI KARARTSALAR UNUTMAM HİÇ SENİ
BÜYÜLER YAPSALAR SEVMEMEM İÇİN SENİ
GURBETE GÖNDERSELER AYIRMAK İÇİN BİZİ
SİLEMEZLER GÖNLÜMDEN NE AŞKIMI NE SENİ

(*(*(*(*(*(*(*(*(*(*

İKİMİZİN AŞKI
UZUN BİR YOL VAR ARAMIZDA
BİR UCUNDA SEN BİR UCUNDA BEN
BİR ATEŞ VAR BAĞRIMIZDA
ATEŞİ SEV KÜLÜ BEN
AŞKIMIZI DİLE GETİREN MEKTUBUN
KAĞIDI SEN KALEMİ BEN
BEKLETECEK OLAN SEN
BEKLEYEN BEN

(*(*(*(*(*(*(*

BİR ÇİFT KAHVERENGİ GÖZDÜ
BİR ÇİFT KAHVERENGİ GÖZDÜ
UĞRUNA DERTLİ OLDUĞUM
SEVGİMİN KARSILIĞINI BELKİ GÖREMEYECEĞİM
BİR YÜREKTİ SEVGİMİ SUNDUĞUM
UĞRUNA ÖLÜMÜ DÜŞÜNDÜĞÜM
GÜNDÜZÜ OLMAYAN GECE GİBİYDİ TUTUNDUĞUM
SONU OLMAYAN BİR DENİZDİ KORTUĞUM
O GÜN BU GÜNDÜR İÇİMDEBULUNDUĞUM

(*(*(*(*(*(*(*(*

GÖZLERİN
DENİZLER KADAR DERİN
RÜZGARLAR KADAR SERİN
SENİN EN GÜZEL YERİN
BANA BAKAN YEŞİL GÖZLERİN
AÇAN GÜL SOLMAYA
DOĞAN GÜNEŞ BATMAYA
BEKLENEN GÜN GELMEYE MECBURDUR

(*(*(*(*(*(*(*(*(*

YANLIZLIK
ŞU AN SINIFTA YANLIZIM,YAPA YANLIZIM
SEN GELİYORSUN AKLIMA VE BİR AN MAZİYE DÖNÜYORUM
SENİNLE GECİRDİĞİM GÜZEL GÜNLERİ MUTLU DAKİKALARI HATIRLIYORUM
SESSİZLİĞİ YILLANMIŞ BİR ŞARAP GİBİ YUDUM YUDUM İÇİYORUM FAKAT;
YAĞAN YAĞMUR DEĞİL BEN SENİN İÇİN AĞLIYORUM.

(*(*(*(*(*(*(*(*

Bir cavab yazın

